Η Κρήτη έναν αιώνα πριν μέσα από ένα συγκλονιστικό κινηματογραφικό ντοκουμέντο της γαλλικής εταιρείας κινηματογραφικών παραγωγών Gaumont Pathe. Η ταινία μας μεταφέρει λίγο μετά την εποχή του Καπετάν Μιχάλη με πλάνα από τη δεκαετία 1910 - 1920 κατά την οποία το μουσουλμανικό στοιχείο συνυπάρχει με το νωπό ακόμα αίσθημα της απελευθέρωσης της Κρήτης. Μοναδικά πλάνα από τα Χανιά, το Ρέθυμνο, την Κνωσσό, το αστικό Ηράκλειο αλλά και τον ενετικό λιμάνι του Ηρακλείου με τον μικρό Κούλε, τον όρθιο ακόμα φάρο του Μεγάλου Κούλε, την περιοχή του Λαβυρίνθου αλλά και πλάνα κατά τον εορτασμό των Θεοφανείων. Εντύπωση ακόμα προκαλούν τα πλάνα από το οθωμανικό νεκροταφείο έξω από την Χανιόπορτα, ο όρθιος ακόμα μιναρές στο κέντρο του Ηρακλείου, η κίνηση στις καστρόπορτες εισόδου - εξόδου του Χάνδακα, το τσιγαροπωλείο και οι - προφανώς Μουσουλμάνες - μαυροντυμένες γυναίκες με τις μαύρες ομπρέλες και τα καλυμμένα πρόσωπά ...
Τα καλύτερα των τελευταίων 7 ημερών
-
Μπορεί ο Μίκης Θεοδωράκης να ήταν εκείνος που ουσιαστικά ανακάλυψε καλλιτεχνικά τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου, ωστόσο ο Μάνος Λοΐζος ήταν ...
-
Κάποτε στην Κόρινθο μεσουρανούσε η εταίρα Λαΐς. Ήταν τόσο όμορφη που κατά τον Προπέρτιο «η Ελλάδα έλειωνε από πόθο μπροστά στην πόρτα της...
-
Το τραγούδι «Πριγκιπέσα», σε στίχους – μουσική άλλα και πρώτη ερμηνεία του Σωκράτη Μάλαμα, αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημένα τραγούδια του...
Μοναδικό βίντεο με την Κρήτη της δεκαετίας του 1910 - 1920
Η Κρήτη έναν αιώνα πριν μέσα από ένα συγκλονιστικό κινηματογραφικό ντοκουμέντο της γαλλικής εταιρείας κινηματογραφικών παραγωγών Gaumont Pathe. Η ταινία μας μεταφέρει λίγο μετά την εποχή του Καπετάν Μιχάλη με πλάνα από τη δεκαετία 1910 - 1920 κατά την οποία το μουσουλμανικό στοιχείο συνυπάρχει με το νωπό ακόμα αίσθημα της απελευθέρωσης της Κρήτης. Μοναδικά πλάνα από τα Χανιά, το Ρέθυμνο, την Κνωσσό, το αστικό Ηράκλειο αλλά και τον ενετικό λιμάνι του Ηρακλείου με τον μικρό Κούλε, τον όρθιο ακόμα φάρο του Μεγάλου Κούλε, την περιοχή του Λαβυρίνθου αλλά και πλάνα κατά τον εορτασμό των Θεοφανείων. Εντύπωση ακόμα προκαλούν τα πλάνα από το οθωμανικό νεκροταφείο έξω από την Χανιόπορτα, ο όρθιος ακόμα μιναρές στο κέντρο του Ηρακλείου, η κίνηση στις καστρόπορτες εισόδου - εξόδου του Χάνδακα, το τσιγαροπωλείο και οι - προφανώς Μουσουλμάνες - μαυροντυμένες γυναίκες με τις μαύρες ομπρέλες και τα καλυμμένα πρόσωπά ...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Αναζητήστε το άρθρο που θέλετε
Ανεξίτηλο Radio
Τα καλύτερα των τελευταίων 30 ημερών
-
Μπορεί ο Μίκης Θεοδωράκης να ήταν εκείνος που ουσιαστικά ανακάλυψε καλλιτεχνικά τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου, ωστόσο ο Μάνος Λοΐζος ήταν ...
-
Κάποτε στην Κόρινθο μεσουρανούσε η εταίρα Λαΐς. Ήταν τόσο όμορφη που κατά τον Προπέρτιο «η Ελλάδα έλειωνε από πόθο μπροστά στην πόρτα της...
-
Σε ταξιδεύει με ένα μαγικό τρόπο πίσω στο χρόνο Η Γκόλφω και το παραδοσιακό παντοπωλείο στο χωριό Φουρνά στην Ευρυτανία αποτελούν ένα μοναδι...
-
Αρκεί να τραβήξεις ένα ξέφτι απ’ όσα ύφαν’ η συνήθεια κι ευθύς την καταστρέφει Η τόλμη έστω μιας φοράς δίχως ν’ αφήσεις το νήμα που στα χέ...
-
Οι ψυχολογικοί μηχανισμοί που χρησιμεύουν ως οδός μεταξύ των αγχωδών τάσεων και των αποσχιστικών συμπτωμάτων μεταξύ των εφήβων. Editorial ...
-
Ήταν το 1933 όταν ο ρεμπέτης Γιώργος Μπάτης ήταν να γραμμοφωνήσει δυο πασίγνωστα κατόπιν τραγούδια του («Ζούλα σε μια βάρκα μπήκα» και «...
-
Το τραγούδι «Πριγκιπέσα», σε στίχους – μουσική άλλα και πρώτη ερμηνεία του Σωκράτη Μάλαμα, αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημένα τραγούδια του...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου